Stranice

utorak, 10. srpnja 2012.

Primjer ponude za gosta i kako je brzo sastaviti

O sastavljanju ponuda i kako je poslati gostu unutar 5 minuta smo već pisali, a danas ćemo malo detaljnije na zahtjev čitateljice opisati i sam sadržaj ponude te kako je pripremiti da se može poslati brže od konkurencije i tako doći što ranije do potvrde rezervacije.

Sastavni dijelovi ponude za smještaj

Ponuda za smještaj je neformalni dokument i zbog toga ne podliježe nikakvoj zakonskoj odredbi kako bi morala izgledati. Zato svaki iznajmljivač ima veliku slobodu nad njezinim izgledom i sadržajem. Ali bez obzira na tu slobodu svaka ponuda bi trebala imati neke osnovne elemente koje sadrži i s kojima informira gosta o ponudi iznajmljivača.
Neki od sastavnih dijelova ponude za koje smatramo da se ne bi trebali izostaviti su:
  • Kontakt podaci (ime tvrtke/obrta, puna adresa, email, web stranica, kontakt telefoni, linkovi na društvene mreže i ostale kanale komunikacije)
  • Ime i prezime gosta te njegovi kontakt podaci
  • Datum i mjesto izdavanja ponude
  • Opis ponuđene usluge s brojem ljudi i izračunom pojedinačne i ukupne cijene
  • Navedena boravišna pristojba ako se plaća ili napomena da je uključena u cijenu
  • Osnovna pravila vezana za dolazak/odlazak gostiju, dio kućnog reda i uvjeti otkazivanja rezervacije
  • Dodatno: promotivni materijali, popusti, fotografije, logotip, QR kod i sl.

Automatiziranje kreiranja ponude za gosta

Predložak ponude koja se kasnije uvijek može koristiti može se napraviti u raznim programima od Worda do Open Office paketa i dr. A tek kada se takva ponuda automatizira postaje iznimno koristan alat za brzo sastavljanje i slanje ponuda gostima.
Dijelove koje bi bilo potrebno automatizirati su polja s cijenama i konačnim izračunima svih stavki. Tako jednom kada unesete podatke od gosta dovoljno je definirati broj dana, cijenu noćenja a ostala polja će vam se sama ispuniti i tako skratiti vrijeme sastavljanja ponude.

Ponuda kao promotivni materijal

Kako iskoristiti cjenik kao promotivni materijal i tako dodatno povećati konverziju upita gostiju u potvrđene rezervacije smo opisali u prethodnom tekstu, a isto možete napraviti i sa ponudama. Ovdje bi samo htio naglasiti kako ponuda nije službeni dokument pa iznajmljivač ima svu slobodu dodati bilo koji dodatni sadržaj koji će u trenutku odluke gosta podsjetiti o svim prednostima smještaja koje se nude. To se može napraviti kroz fotografije, QR kodove koji vode na određene promotivne materijale ili tekstom koji dodatno naglašava prednosti smještaja. Iz našeg osobnog iskustva gosta je dobro stalno podsjećati na te prednosti jer kada je suočen samo s konačnom cijenom obično se znaju fokusirati samo na nju i zaborave na sve ostalo zbog čega je cijena smještaja obično i opravdana.

Primjer ponude

Kako izgleda ponuda koja prati gore navedene smjernice možete vidjeti klikom ovdje i skidanjem PDF primjera ponude za smještaj.
Neke dijelove poput fotografija, logotipa i QR koda nismo za potrebe ovog teksta mijenjali kako bi dobili bolji uvid u konačan izgled ponude.
Kod kreiranja vlastite ponude može se slobodno pratiti izgled ponude iz primjera ali i iskoristiti samo određene dijelove kao ideju ili dopunu već postojećim ponudama koje se koriste.

Zaključak

Važnost ponude u procesu iznajmljivanja je neupitna. Zato je važno da je njezino sastavljanje što brže kako bi je gost što ranije dobio i da je njezin sadržaj informativan a s druge strane dovoljno atraktivan kako gost ne bi ostao na kraju razmišljati samo o cijeni. Zato bi dobro bilo odvojiti malo vremena i osvježiti već postojeće predloške ponuda ukoliko za tim postoji potreba i postoji prostor za povećanje brzine s kojom se gostu kroz nju može odgovoriti na upit.
Kako izgledaju vaše ponude? Da li uz sve navedene stavke imate nešto dodatno s čim se prezentirate gostu ili manje jer smatrate da je nepotrebno i niste vidjeli korist od toga?

Nema komentara:

Objavi komentar