Stranice

ponedjeljak, 16. travnja 2012.

Sabina Mikelić rođena je  1981.g u Rijeci. 2001.g  Završava školu za primijenjenu umjetnost i dizajn i te iste godine upisuje Tekstilno – tehnološki fakultet, smjer modni dizajn koji završava 2011. 2010. Završa BA grafike na Akademiji likovnih umjetnosti u ZagrebuTrenutno je druga godina diplomskog studija na Akademiji likovnih umjetnosti, odjel za animirani film i nove medije, smjer novi mediji. Živi i radi na relaciji Zagreb - Rab. Izlagala je na više skupnih izložbi. Dobitnica je ESSL Art Award CEE za 2011.
(M.K., 11.01.2012)
 U rasporedu projekcija na 21. DANIMA HRVATSKOG FILMA u SRIJEDU 18.04.2012 u KINU SC, Studentskog centra Zagreb bit će prikazan i 40 minutni dokumentarni film u režiji Sabine Mikelić, DRAGI JA/PRVO LICE JEDNINE, MUŠKI ROD.
SRIJEDA je inače dan rezerviran za dokumentarni film, a Sabinin će se film prikazati u najkasnijem terminu trećeg bloka dnevnog programa koji započinje u 20:00 sati pedesetminutnim filmom NIJE TI ŽIVOT PJESMA HAVAJA u režiji Dane Budisavljević. slijedi film PIJADETE Damira Terešaka, (63′) pa se projekcija Sabininog filma očekuje oko 22:00.

Izvor: Rapski List, Culturnet.hr

XII. DANI VINA RABA 2012.

Na dvanaestoj po redu manifestaciji DANI VINA RABA 2012. koju, već tradicionalno, u prostoru Područne osnovne škole Ivana Rabljanina u Barbatu, organizira Športsko-ribolovno društvo DOLIN, provedeno je organoleptičko ocjenjivanje 16 bijelih i 25 crvenih predanih uzoraka vina rapskih vinara za berbu 2011. Suorganizator ove manifestacije je Hrvatska poljoprivredna komora dok su pokrovitelji Grad Rab i TZ grada Raba. Nakon demonstracije organoleptičkog ocijenjivanja nasumice odabranih uzoraka vina, na kojoj su rapski vinari mogli čuti savjete stručnjaka vezane uz uočene tehnološke karakteristike i mane koje se najčešće očituju u sumpornim spojevima, oksidaciji i povišenoj hlapljivoj kiselosti vina, žiri predvođen višim stručnim savjetnikom za hortikulturu Hrvatske poljoprivredne komore dipl. ing. agr. Marijanom Čižmešijom donio je sud o kvaliteti rapskih vina, a gospođa Ljiljana Kaštelan, spiritus movens ove manifestacije, i predsjednik ŠRD DOLIN Marko Krstinić, najuspješnijima su svečano dodijelili pripadajuće medalje, priznanja i zahvalnice

Izvor: Rapski list

utorak, 14. veljače 2012.

Društvene mreže? You tube??

Facebook profil možete koristiti za spajanje sa prijateljima i osobama od interesa, poznanicima, obitelji i sl., ali za vaš business i promociju proizvoda, preporučam Facebook stranicu. Također, ako se bavite prijevozom u RH, nemojte pribavljati Facebook fanove samo da biste impresionirali prolaznike sa brojem ne aktivnih i ne zainteresiranih korisnika koje ste doveli iz Filipina preko Fiverr-a. Za promociju vašeg business-a potrebni su vam ciljani ljudi, a ne samo sličice u Facebok fan box-u.
Twitter
Osim ako niste celebrity koji želi skupiti što više Twitter sljedbenika zbog vlastite promocije, korištenjem Twitter društvene mreže na način da slijedite sve ljude čije sličice ugledate, vam neće donijeti koristi. Slijedite osobe koje vas zanimaju i čije tweet-ove želite čitati, inače ćete se izgubiti u moru kratkih citata koji vam ništa ne znače. Nije važno koliko ljudi slijedite i koliko ljudi vas slijede. Važno je koga slijedite i tko vas slijedi.
Google+
Sve popularnija društvena mreža, ali još uvijek ‘nova’ za mnoge korisnike. Još uvijek se velik broj ljudi nije odlučilo spojiti na Google+ te testirati njegove mogućnosti. Osobno, mislim da se Google+ može izvanredno koristiti kako za poslovne tako i za privatne svrhe i to sve zbog odličnog i jednostavnog korisničkog sučelja za privatnost krugova i dijeljenje informacja. Želite koristiti Google+ za zabavu, obitelj, prijatelje, glazbu, posao i to sve posebno? Zašto ne! Google+ to može bez problema.

Puno iznajmljivača propušta valiku priliku za besplatno oglašavanje putem YouTube-a.
Svaki Vaš video je još jedan oglas, još jedno mjesto na internetu gdje možete uhvatiti nečiju pozornost.
Zašto imati YouTube profil:
  • 4,000,000,000 posjeta NA DAN.
  • Svaki postavljen video je  besplatan oglas Vaše ponude.
  • Ovaj način dopire  do svih  koji vole čuti ponudu.
  • Slika vrijedi 1000 riječi,  ističite se od ostalih
  • Komunikacija i virtualna lista sa potencijalnih korisnika
  • Gledanost i komentari, doprinjeti će  boljem Google rangu kao i boljoj posjećenosti stranice, što naravno donosi i upite.